петък, 18 април 2014 г.

Консултант по грим в Пловдив. Гримьор на себе си. Базов курс по грим на Красимира Петкова

Много пъти са ми задавали въпроса?! - Давате ли уроци по грим?
След 5 години  официален трудов стаж като професионален Гримьор през 2016 година създадох своята къщичка на естетика и красота. Обърнах се и разглеждах реализираните проекти за модни къщи, изпълнители, производители и сватбени събития..... Едва тогава си казах: - Аз знам и мога да бъда полезна на много жени!
Щастлива съм да помагам, да съветвам, да обучавам!
Над 10 години активно работя и съм част  от гримьорската индустрия! 


Горда съм да споделя, че мои ученици са:
Гримьори  и собственици на салони за красота

Гримьори на конкурси за красота "Мис Пловдив"

Гримьори на модни къщи

Победител в конкурс за красота и носител на второ място Борислава Ковачева 2019
Победител в конкурс за красота и носител на второ място Николета Чанева 2022





 









































Всяка жена е красива!
Всяка жена е специална!
Всяка жена е уникална!
Можеш ли да покажеш своята индивидуалност?
Гримът е нежното средството да се покажем и представим в обществото,
защото нашата красота може да бъде забелязана от всички.











Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.